Alkohol.

Jag vet att det blir för mycket. Jag vet att jag gör otroligt dumma saker.

De senaste fyllorna har jag:

- försökt lifta till Skåne med lastbilar,
- övervägt att ha sex med en tjejkompis i ett badkar,
- suttit på en väg och väntat på att bli överkörd,
- köpt en guldfisk,
- börjat dricka så fort jag vaknat på morgonen i hopp om att slippa bakfylla
- uppmanat kompisar att vara otrogna,
- ringt och skällt ut folk för att de är dåliga i sängen,

Varför? Jag brukar faktiskt kunna sköta mig någolunda bra. Nu överväger jag att sluta dricka alkohol, för vissa av de här sakerna (och några till som jag över min döda kropp kommer nämna) är bara för mycket. Kalla mig tråkigt, men man börjar undra vad man håller på med när man efter en fest vaknar upp med en polare i en 50-årig gubbes lastbil.

Men förhoppningsvis blir det aldrig lika hemskt som kräftskivan. Eller nyår för den delen.

Snart är det Valborg också, och jag hoppas att den inte blir lika förstörd som förra året. Jag vill faktiskt vara med en stund och komma ihåg saker i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0