No-lifer statistik.

Nu har jag blivit cpmycket magsjuk. Mitt i projektarbetet... Jag spyr, äter inget och mår bara crap. Men jag tar mig till japanskan, för missar jag den kommer jag inte fatta något alls. Mina artiklar tänker jag ligga hemma och skriva.

Men det är ju tradition att dra igång ett mega-anime-projekt varje gång jag blir sjuk. Den här gången tänkte jag titta på hela dragonball (500 avsnitt, 98 gb) samt Prince of Tennis (178 avsnitt + ett par filmer, 38 gb). Snart börjar mina diskar bli lite fulla för allt detta har jag hunnit med sedan bredbandet kom:

Totalt nedladdat: 421.96 GB
Totalt uppladdat: 1,920.98 GB

Och det där är helvetes mycket saker som ska rymmas på mina:

200 GB cd-skivor,
750 GB extren hårddisk (Stig & Bengt),
360 GB intern hårddisk (Evert),
80 GB i den bärbara (Hrimfaxe).

Och mind you, jag har ju som sagt redan 460 GB Anime på datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0