Invasion står vid dörren.

Jag fick världens chock i helgen. Mimi och jag festar med hennes syster, och plötsligt kommer Stefan, Jocke och Thomas (stavning?) intågande genom dörren. Det var väl ungefär 1 år sedan jag såg någon av dem.

Jösses vad lilla Stefan hade förändrats, men de andra två är precis som när jag såg dem sist. Åker runt i sin rostiga volvo och leker världsvana. Jag kan inte minnas att varken Thomas eller Jocke sa ett ord, booooooooring.

Och påtal om Järlåsa så verkar det som om de människorna har invaderat mitt liv igen, just nu är det 9 stycken av dem hemma i mitt kök och super. Fast tyvärr har de hemskt dålig musiksmak. Hur många gånger har jag hört One republic nu? 1000 gånger? Vi kom in på ämnet om jag känner folk därifrån, jag fick veta en hel del intressant skvaller x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0