Finally new shoes.

Idag var jag och Mimi på stan innan min japanska. Innan vi käkade en god middag på MAX hittade jag det här:image143Mah, Mah, Jag köpte mig ett par nya Converse idag. Men det är ju sjukt dyrt - 699 kronor för helsvarta tygbitar med gummisula? Hur ovärt som helst.


Fanzin nummer 1 är allafall tryckt. Det känns väldigt skönt att ha det gjort. Nu är det bara sista arbetena till min portfolio som ska göras klart tills på Fredag samt att det ska skrivas ut artiklar och läggas i en mapp. Imorgon har vi bara en enda lektion och jag funderar på om jag ska ge upp den för att kunna vara hemma och fota det sista (jag needar dagsljus!) men jag har inte bestämt mig än.

Klart är allafall att jag ska köpa de där byxorna, sjalen och tröjan som jag har kollat på i en evighet. Och deppa med Mimi över att det är alla brustna hjärtans dag på Torsdag.

Kommentarer
Postat av: am

yeah, helsvarta äger. nu kan du joina min och peters klubb!

2008-02-13 @ 09:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0