Update on ma weekend.

Fan vilken flummig helg. I fredags skulle jag och Mimi dragit på bio, men det kändes okristligt. Det var ju första riktiga sommardagen i år! Alltså hamnade vi hemma hos Mickan med ett helt kylskåp iskalla Heineken på glasflaska. Finns det något godare? Nej.

På kvällen sen gjorde vi en misslyckad utgång. Mimi fyller 18 om 4 dagar och jag har tappat mitt legg, det var nästan ingen som ville släppa in oss. Men efter lite bråk och skrik, fylla och panik var vi helt plötsligt hemma hos Mimis mamma i Gottsunda. Det kändes som om det närsomhelst skulle sluta illa. Men vi överlevde och sov gott hela natten.

Har hittat ljusslingor, flaggor och kylskåp till Birdie. Någon dag i veckan ska jag dessutom handla upp alla cola och proviant som man behöver. Det här året ska vi faktiskt filma Birdie, så förutom den obligatoriska loggen här i bloggen kan ni se fram emot lite Youtubeklipp. Ni ska få se mig och Mimi när vi är som absolut lyckligast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0