Suiyobi.

Pinsamt, stavfel i headern. Nu är det allafall rättat.

Har precis tvättat mitt misshandlade hår (jag lovar, det är aldrig någon hit att blondera sig när man har röda pigment i hårstråna) och det ser faktiskt okej ut för en gångs skull. Fattas bara att man ska vakna upp i morgonbitti med håret ståendes åt alla håll som Cruella Devil. Min syster har nämligen påpekat ett flertal gånger att jag brukar se ut så varje morgon.

Någon dag snart ska jag lägga upp en bild på det, men jag kan inte posa för fem öre - det här med egobilder faller sig alltså inte naturligt. Kanske jag till och med ska börja med dagens outfit! Ohhh... Mitt liv fick genast innehåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0