mokuyoubi, shigatsu shichijuunichi.

Skitjobbigt pass på idrotten idag, min stackars otränade kropp är öm. Språngmarchen till och från Japanskan för att hinna till tåget satte också sina spår (men jag har ätit kladdkaka för att make up för alla kalorier jag ev. brände, tack och lov). Lärarkandidaten på idrotten satte också sina spår på mitt humör, otrevligare människa får man leta efter.

Jag var inte alls taggad på japanska idag. Orkade inte. Vill hem och sova. Men jag gick dit allafall. Bidrog visserligen inte med något, inte den minsta lilla kommentar. Fast jag fick närvaro och anteckningar. Yay.

Jag har hittat PC-versionerna av FFVII och FFVIII <3 fast jag ska inte spela det nu, spara till birdie. Captain Claw också, men det är snarare för mimis skull än min egen. Det kommer bli fett, det här. Nu är det bara 15 dagar kvar.

För övrigt har jag fallit i en tillfällig svacka, nyss laddade jag ner 122 gig One Piece. Men kocken Sanji verkar så söt! Fast säg inte det här till någon, jag måste åtminstonde verka som om jag är för god för One Piece. Endast svåra, filosofiska serier för mig. Mmm. Det här blir våran hemlis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nanoka :)

2009-07-14 @ 08:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0