Kinyoubi.

image169

Var på väg till japanskan i Fredags, hade haft feber på natten och ville bara hem och sova. Iklädd japansk skoluniform (svinkallt såfort solen hade gått ned), bara en penna i väskan och 100 spänn i plånboken träffar jag på Mimi på Max och vi spontanåker till Sofia för att findricka lite och umgås.

Hade tänkt stanna där hela kvällen, men Sofia hade sin son Liam där så det blev en tripp till Örsundsbro istället. En trevlig fest där jag visserligen bara kände 3 personer, men det har aldrig hindrat Mimi och mig. Har man liftat till Skåne kan man gå på okända fester.

Jag vet inte hur det är för alla andra, men efter en dags hårt festande är det som skönast när man är halvpackad och får lägga sig ner i sängen och flyta bort i utopi. Det blev dock inte speciellt mycket sömn den här natten, förutom sedvanliga aktiviteter som händer när *host* och jag hamnar i samma säng blev det hetsig en Naruto & Bleach-diskussion halva natten innan jag gav upp och somnade. Så jag erkänner mig besegrad, Kenpachi är höjdpunkten i Bleach.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0