Getsuyobi.

Haha jag hittade en påbörjad självbiografi som jag skrev under en deppig period någon gång förra året. Det verkar som om mitt liv börjat och slutat med skit, så jag var tvungen att fylla på med lite glada minnen. Men när jag tänkte efter kunde jag inte återkalla något speciellt minne som gjorde att hjärtat dunkade snabbare, inte ens litegrann. Antingen har jag dåligt minne, eller så har inget förändrats sedan jag skrev sist.

Nu är åtminstonde Desktop-arbetet klart, så när som på en sak: namnet. Jag har ingen aning om vad mitt Fanzine ska heta. Det innehåller bara personliga texter, alltså måste namnet anknyta till mig. Fler krav? Det ska vara ett ord, inte alltför långt.

Så sätt igång och tänk, ni. Jag ska avnjuta avsnitt 2 av Yami no Matsuei, Fish in a trap OVA 1, Avsnitt 53 av Kyou Kara Maou och nya avsnitten av They are my noble masters. Det kommer bli en lång kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0