Gårdagens tristheter.

Fyfan, det som hände i natt tog musten ur mig. Du vet att jag hatar när du far illa, och det skadar fan mig lika mycket. Gråter du, gråter jag. Så är det. Nu hoppas vi på det bästa, att det finns en jävligt bra advokat som fixar det här.

Annars känns det som om den här dagen kommer bli rätt seg. Ska in till ICA strax och handla cigg (eller låta pappa göra det, jag har fortfarande inget pass...). Det kommer lite polare till honom hit ikväll, grilla och dricka vin på altanen. Eftersom jag tvivlar starkt på att Mimi vill ut och festa järnet, stannar jag nog också hemma. Skriver krönikan, läser ut engelska-boken. Nej förresten, jag kommer inte kunna plugga. Jag ska spela Captain Claw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0