Fail no kayoubi.

Den här dagen blev helt jobbigt fail. Tänkte strosa runt hemma och läsa ut engelskaboken, skriva krönika till sh, plugga till japanskaprovet och till religionsprovet (som är det enda i kursen jag har kvar, mums). Men icke så blev det inte. Pappa är helt uppslukad av tanken på Japanska-stipendiet så jag var tvungen att springa till Arlanda-tåget (samt fastna i en biljettkontroll där, jag hade ju självklart inte en biljett - kontrollavgift ftw) och åka i snigelfart till Japanska Ambassaden för att PERSONLIGEN lämna in min ansökan. Jag kan inte komma på senast pappa har varit såhär engagerad. För övrigt är den japanska ambassaden i Stockholm helt rosa! Helt babyrosa! Kawaii någon?

Fick rusa hem för att hinna till japanskan som började 18.00, men det kändes bra att för TREDJE (grattis mig) veckan i rad inte ha någon frånvaro från den kursen. Nu är det alla andra kurser som failar, men skitsamma.

Nu sitter jag här, nyrökt (det är tisdag idag = rökdag. jag håller stenhårt med att bara röka 3 dagar i veckan) med ett äpple. Nu ska jag läsa igenom mina religionsanteckningar en gång till, tvinga Mackan att klara katapult-bajset på Heavenly sword åt mig sedan är det sängen med engelskaboken och en rykande färsk RobinRocks-fanfic (jag älskar den tösen <3).

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0