Traumatisk upplevelse.

Jag tycker japanskalektionerna är läskiga. Alla udda, konstiga människor som har något fel verkar samlas just den timmen i det klassrummet. De har dessutom massa hedniska vanor - som att läsa fullmetal alchemist på svenska! hur kan man göra något så vedervärdigt! Edwards sarkasm gör sig inte bra på det svenska språket.

Idag var det värre än vanligt och jag känner för att dela med mig av den traumatiska upplevelsen. Jag hamnar bredvid en kille med fetaste tandställningen, värsta hyn och det mest ovårdade håret i världshistorien (en typisk japanska-student) och inte nog att hans utseende stör mig - han äter en illaluktande macka, har handen innanför byxorna och stönar lågt för sig själv... Under 1,5 timme. Dessutom luktar alla otroligt illa och den än gång så peppade Caroline vill bara dö för att slippa uppleva det där självplågeriet.

Dagens bästa:

Sensei: *skriver köttabullar på tavlan* oj jag tänkte på ett dataspel, ibland så kan det bli så, ni vet man tänker på en sak och skriver en annan *suddar tavlan och skriver köttballar*.
Senpai: Ehm, sensei vad tänker du på nu?
Sensei: Nej nej! allvarligt jag tänker inte på ballar. Tro inte det. *host*

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan vilken äcklig kille

2007-09-07 @ 10:48:52
Postat av: Anonym

Hihi! Stackars Carro! Inte lätt att vara förälskad i det japanska språket! Men varje kärlek ska kännas, det ska smärta ;)

2007-09-08 @ 08:11:58
URL: http://beckia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0