This is England.

Jag skulle bara vilja slänga mig ner i sängen igen, min mage håller på att äta upp mig innefrån. Är inte alls taggad på att gå till skolan, usch, den känns mest som ett hinder för min hälsa. Men jag ska krångla mig dit, så mina klasskompisar inte får längta ihjäl sig efter mina dåliga skämt och kassa humör.

Såg den otroliga filmen "this is england" igår natt. Det verkade så mysigt att vara skinnhead, i början d.v.s. när dom inte dödade sina kamrater. Filmen kändes dock lite avbruten på mitten, jag tycker den skulle gått ett steg längre. Jättebra skådespeleri av den lilla killen som var med! Även i en okomplett form rekomenderas filmen starkt.

image41
12-åriga Shaun spelad av Thomas Turgoose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0