Smygbloggande fast man borde syssla med viktigare saker.

Jag visste det, jag kunde inte låta bli att smyga in på bloggen och skriva ett egentligen meningslöst inlägg. Men att blogga blir som ett ständigt behov; att få ösa ur sig vad som hänt under dagen, vad man tänker på, vad man värderar och hur man känner i någon fråga. Man kan ta upp saker som hänt i omvärlden som man tycker är intressanta, och man kan diskutera dem med sig själv och hoppas på en kommentar.

Jag skulle nog egentligen inte tycka min blogg är intressant, jag föredrar att bara titta på bilder och läsa lite text - lätt för hjärnan! Så jag undar vad som får er läsare att intressera er för bitar ur mitt liv. 80 % av er är mest troligt skolkamrater som har alldeles för mycket fritid med era skoldatorer och läser i ren uttråkan, men de resterande 20 %? Vilka är ni?

Kommentarer
Postat av: Vailia

är vad jag kallar mig på både helgon och bilddagboken. jag tycker att det märks att du går på journalistlinjen, för du skriver faktiskt otroligt bra.
och om du inte går journalistlinjen så är det helt okej att skriva att jag är korkad/ignorant :P

2007-09-21 @ 23:43:14
Postat av: Caroline

@ Vailia: Ja, jag går journalistik. Tack så mycket för det varma omnämnandet. Fast jag gillar egentligen till största del att skriva om anime, kanske för det är så väldigt intressant. Hade jag ork skulle jag skapa en enbart animeblogg, men jag måste alltid blanda in mig själv i allt. jag skulle aldrig klara av att hålla en helt opersonlig blogg.

2007-09-22 @ 00:27:20
URL: http://bishopscrotch.blogg.se
Postat av: Anonym

no problem :)
åh, en blogg helt om anime vore ju härligt :D

2007-09-22 @ 13:43:53
Postat av: Mimmi

Ja man kan väll räkna sig till en av de dära klassamraterna med för mkt fritid :P hehe

2007-09-22 @ 20:41:14
URL: http://www.metrobloggen.se/nitro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0