Gamla sms.

Fick ett ryck för några minuter sen, bestämde mig för att läsa igenom gamla sms från i somras. Det var väldigt intressant. Det mesta var från Amanda, hahaha, som skriver typ "vilken buss tar du?" eller "när börjar vi?". Majoriteten bestod av Hanna Larsson, Amanda Österholm, Mimi Roug och Pappa men det fanns många guldkorn som jag inte tänker nämna högt.

"Nu är jag 16, fan vad jag är gammal. Det är tomt här, kom och kryp ner hos mig <3"
Ohmygosh så pinsamt (jag försöker intala mig själv att han är äldre).

"Jag hörde dig nämna att du inte får så många sms, här får du ett av mig =)"
Ett sånt där tillfälle då man inte kan brista ut i något annat än "naw".

Och så är det en serie sms som (och jag överdriver inte) är typ 20 meddelanden långt. Mot slutet blir det mest
"puss godnatt, jag måste sova klockan är 03.00" men som svar är
"så lätt blir du inte av med mig, jag ska störa dig hela natten"

Det var härligt, fast mobilen hänger sig. 90 % av telefonminnet består av sms (och jag som klagade på att jag aldrig fick några) så det var väl cirka 450 stycken allt som allt och det slöade ner den som fan. Det tog hur långt tid som helst att bläddra mellan dom. Det är så intressant att titta tillbaka på det som har varit, vissa saker blev ångestfyllda, vissa saker fyllde mig med längtan och annat vill man bara snabbt hoppa över.

Ett tips, om ni är sms-sparare som mig, gör så här ni också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0