Dagens bästa.

På japanskalektionen:

Sensei: Jag är takakusagi-sensei *ställer sig i en sexig pose* ta mig!
Sensei: Men sådär ska inte ni säga.

Sensei: Man kan inte dra ut på ordet och säga masuuuuu, det är jättefeminint och man uppfattas som homosexuell.
Någon senpai: Men sensei, sa inte du så nyss? shimaaaasuuuu?

Sensei: Förlåt om jag inte kan lära mig era namn, men jag har temporär tinnitus blandat med dövhet. Med andra ord piper det alltid i min skalle när ni säger era namn, det är inte för att jag inte tycker om er - det är för att jag hör bara vad jag vill höra... nej nu blev det fel.

Sensei: Förlåt att jag kom försent, men jag skulle ta en genväg över en leråker (wtf det finns inga leråkrar på katedral. det var i samma stil som kakashi-sensei. hah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0