1 vecka.

Jag har slutat på riktigt. 1 vecka utan. Jag känner inget behov längre - inte ens på fester. Kanske för att jag inte mår lika dåligt inombords längre, jag behöver inte nikotinet som lyckopiller.

Jag är arg och bitter över mycket, drömmer fortfarande mardrömmar, gråter ibland, är livrädd från örsundsbro-tiden... men ändå är ångesten jag alltid känt som borta. Jag känner inte klumpen i halsen längre, jag kan somna på nätterna och slipper jämnt och ständigt vara rädd. Jag tror jag börjar hantera problemen nu. Det är bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du cigg? isåfall: stort grattis :)

2007-09-16 @ 20:02:44
Postat av: elin markeby (larsson)

livrädd från örsa-tiden.. jag förstår dig helt.. vill inte ha någonting med denna by att göra mer.

2007-09-19 @ 00:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0