Sömnlös natt.

Webdesign är ganska roligt när man väl kommer igång. Jag kunde inte sova och hade inget att göra så jag skapade den nya bloggen, kom på vid 7 att jag hade lite bråttom om jag skulle hinna till skolan. Hm, man kan väl säga att min hjärna är lite lagom trött. Men kroppen säger åtminstonde inte ifrån än så länge.

Det har varit visning på lägenheten 2 gånger i helgen, den sista är ikväll klockan 18. Kom hit och se till att vara intresserade!

Nu ska jag äta upp min frukost, borsta tänderna och dra på mig klackarna för att gå ner till bussen. Önskar mig ett mirakel för att inte somna på konsthistorian av ren utmattning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

webbdesign?
konsthistoria?
gemensamt eller vad

2007-10-09 @ 10:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0