Neverwinter nights 2 - Mask of the betrayer.

Så länge jag har väntat och nu släpper Obsidian en expansion till mitt absoluta favoritspel. Spelet ska vara en fristående 50 timmars fortsättning på orginalstoryn där man åter igen ska förändra ödet i Neverwinter med omnejd. Gameplayer.se har gett spelet ett klart godkännande och beskriver ett nytt tankesätt angående kompanjonerna. Denna gång ska de spela en väldigt mer central roll i storyn, det blir färre karaktärer att träffa på vägen men längre och mer välskrivna dialoger. Alla val påverkar relationen man har till landet, kungen och kompanjonerna både till det bättre och sämre.

När vi har flyttat in i det nya huset ska jag ägna en helg åt att helhjärtat rädda Neverwinter från ännu en katastrof. Oändligt tack till Obsidian som verkligen gjorde min dag komplett.


De tre första screen-shotsen. Lovande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0