Mänskligt beteende.

Jag har upptäckt att jag har fyllt bloggen med bilder, musikvideor samt spel- och animerecensioner. Heh, det var inte meningen att det skulle bli så mycket. Jag tappar fokus på mitt personliga skrivande, men samtidigt känner jag inte för att vara personlig för tillfället. Jag tar nog upp den tråden någon annan gång. Någon gång när jag känner för att spilla ut allt inuti och få kommentarer från trögtänkta dumskallar som kallar det emo. Men det är mänskligt att må dåligt, dessutom är det ännu mer mänskligt att vilja få ur sig saker. Jag föredrar att skriva ur mig mina bekymmer, så onödiga kommentarer undanbeds. Stör ni er på att jag öppet visar vad jag känner? Läs inte. Jag är säker på att ni själva mått piss ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis, det är mänskligt. Det är inte emo

2007-10-06 @ 11:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0