HÖSTLOV.

Jag har inte skrivit här på länge... Jag vet inte riktigt vad som hände, men någonstans tog mina ord slut. Jag vet inte vad jag ska skriva. Hur jag mår? Nej, jag vet inte hur jag mår. Hur mycket dumt jag hittar på? Nej, det vill jag inte att ni ska veta.

Fredagen var väldigt händelserik, spenderade nog mesta tiden hos Amanda (som vanligt, jag inkräktar i ditt liv. haha) sedan var det fest hemma i lägenheten. Lördagen var jävligt trevlig allafall, förutom den lilla tråkigheten att jag jobbade. Hanna och jag var lite spontana och drog till Isa på fest. Kul att träffa alla igen, speciellt Elin som jag inte pratar så mycket med längre. Sedan... sedan... vi tar det en annan gång.


"Innanför fläsket finns en helt oupptäckt värld"

// Victor 11.29, full som fan på en buss till Kristiansstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0