Goth-test.

Caroline är Random Goth

Du skriver inga dikter själv men läser gärna andras. Troligen är du mycket musikintresserad och klär dig i svarta kläder. Du är en bra bit på vägen med har en lång väg kvar att vandra.
Det kan vara värt att nämna att du förmodligen har en ganska sund verklighetsuppfattning.


49.58% Goth (59 poäng)


Hur goth är du?

Det är skönt att börja växa ifrån det där. Goth är egentligen bara tron på massa vampyrer-hokuspokus-wicca-satanism-egyptiska-gudar och ha alldeles för mycket smink på ett blekt ansikte inramat av ett svart kallufs blaha blaha. Jag är helt nöjd med min tillvaro som relativt ogothisk. Jag gillar färg. Jag gillar rött och orange hår. Jag gillar dessutom rosa underkläder. Lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0