Litteraturskiten har börjat sätta sig.

Nu är jag lite lättare om hjärtat. Fått mycket pluggande gjort på litteraturhistorian, lärt mig det mesta. Men det är fortfarande mycket information att ta till sig.

Mot slutet blev det inte så mycket pluggande, jag är helt uppspelt över den ev. Chamonix-resan. Party, skidåkning och bäst bäst bäst hela påsklovet. Mycket bättre än backarna i Västanede och Hammarstrand som jag är van vid. Nu ska jag äta kvällsmat, läsa på lite till och slutligen läsa ett nytt kapitel i Chrysantemum & Peaches (jag älskar när det uppdateras på fanfiction.net).

Omg, det är bacon till kvällsmat. BACON, BACON, BACON. Jag älskar bacon. Det är världens godaste. Mums! Jag är så lycklig för jag får mitt bacon. Och jag är glad över mycket annat. Happy, happy, happy för första gången på länge. I love it.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Carro, din lilla bajskorv. Jag är inte bättre än dig i skolan. Det vet du ju själv, ditt lilla stipendie-barn. :]

2007-11-12 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0