Impulser.

Jag fick nyss en sån där farlig impuls. Påväg hem från Amanda, när hennes kolsvarta hår glittrade i kvällsolen, såg jag oss i ett skyltfönster. Min första tanke var "jag vill växa 10 cm till och bli som en normal människa" sedan funderade jag ytterligare... Jag vill också ha mörkt hår igen. Kanske ikväll? Jag måste allafall göra något åt utväxten.

Påtal om impulser beställde jag Never winternights 2: mask of the betrayer från cdon.com igår när jag var på dåligt humör, förhoppningsvis kommer det i brevlådan imorgon. Har redan tjuvspelat lite på min nedladdade version, jag kunde inte motstå att spana in den nya karaktären Gann. Ett ord: underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0