Första dagen på veckan.

No matter how hard you try, it will fail. I have failed. Damn.

Den här dagen var jobbig. Ännu ett grupparbete som ska påbörjas (engelskan) samt nytt projekt på Desktop. Krönikan ska vara inlämnad ikväll, imorgon har jag japanska-prov och på onsdag är det redovisning på religionen samt omprov i Matte B. Skolan äter mig långsamt innifrån. Jag orkar inte mer. Min kropp säger nej och jag kan bara ligga och stirra apatiskt i taket när jag vet att jag borde göra viktigare saker.

Min hjärnskrynklare avbokade dessutom vårat möte idag, fan. När jag för en gångs skull vill spilla ut hur stressad jag är och vill sympati finns hon inte där. Skit.

Imorgon är jag ledig allafall (jag hoppar över Nationalmuséet som jag har varit på 1 miljon gånger) så ikväll ska jag ska titta på Claymore, äta min favoritchoklad och bara halvsova i soffan. Jag måste ignorera skolan för att orka vidare. Tyvärr.

Jag behöver hitta min väg tillbaka. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0