Fars dag.

Vaknade ganska sent idag, det blev så mycket vin igårkväll. En tysk kompis till pappa och hans supergulliga thailändska flickvän var här. Hon skulle laga maten och herrejösses vad gott det blev - vårrullar (jag älskar vårrullar), thaigryta med kokosmjölk och ris samt några jätteroliga ärtchips (jag lovar, det är godare än vad det låter). Men upp tidigt i morse var det allafall. Hade totalt glömt bort fars dag när jag satt på bussen påväg till ännu en arbetsdag.

Mot slutet av dagen kom jag på att det faktiskt var fars dag idag. Fan. Nu hade jag ingen tid att köpa presenter så jag kom på den brillianta idéen att ge honom en snaskpåse i sann Max-anda. Gick och frågade chefen om jag fick ta hem lite cheesecake och pajer till pappa som present:

Chefen: Hahahahahahahahahaha det var nog det sötaste jag hört! Hörrni! Vet ni vad Carro ska göra!

Så det blev allafall en påse med 2 st. citroncheesecake, 1 st. äppelpaj, 1 st. liten cheeseburgare, 2 klubbor och 2 påsar smågodis (det är familjedagar på max, vi ska egentligen dela ut godiset till småbarn men vafan pappor gillar också godis) samt 1 stor Fanta Free. Sedan gav jag honom en kram och sa att han var världens bästa pappa. Gissa om han blev rörd?

Kommentarer
Postat av: EMMAAA :D:D

HAHAHAA det var en ba present det där :D

2007-11-13 @ 13:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0