Djup "under my skin"-depression.

Jag håller på att börja gråta. Men det är inte av den enorma mängden skolarbete vi har, inte något personligt... Det är Avril Lavigne - Under my skin. Det är verkligen världens i särklass deppigaste skiva. Efter att ha lyssnat igenom den ett par gånger känner jag mig helt värdelös och som den mest ensamma människan på jorden. Inte ens vetskapen om att jag och Amanda ska gå och fika om ungefär 20 minuter känns bra, jag vill bara bryta ihop och bli emo.

Avril Lavigne - Forgotten, den absolut värsta av alla dessa depressionslåtar. Jag börjar gråta 2 sekunder in i introt. Nu kan vi snacka känslosam musik.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I agree, the best fucking depression CD ever. Love it.

2007-11-13 @ 15:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0