Äntligen Fredag.

Jag har gått i skolan alla lektioner, hela veckan! Nu är det bara ett japanskaprov + tårtätning kvar innan en jobbfri helg infinner sig. Det är så skönt att inte jobba, bara lata sig, packa ur det sista ur huset samt gå på en liten fest ikväll.

Idag slutade vi tidigt så det blev en fika med Amanda & Anna på storken. Det är alltid lika mysigt. Förutom seriösa samtal, jag gillar inte seriösa saker. Då blir man plötsligt så allvarlig och måste tala klokt. Dessutom tänker man bara på sina egna problem, och det resulterar i ännu mer depp.

Men jag har åtminstonde lärt mig Ma, Mi, Mu, Me, Mo, Ra, Ri, Ru, Re, Ro, Wa, Wo och N-tecknena. Dom är det nämligen prov på, så det är dags att det sitter. Måste skriva kapitel två på min fanfic, skriva klart mitt PM som jag inte har lämnat in än, räkna mer matte, skriva på engelska-grupparbetet samt kanske börja klura lite på vad vi ska säga i Anarkist-debatten. Usch vad mycket vi har att göra i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0