Ännu en fullpropad Torsdag.

Dagarna bara flyger förbi, jag undrar vart tiden tar vägen egentligen.

Imorse när jag vaknade kände jag bara "nej, jag pallar inte. jag sjukar mig" men efter 2 minuter blev jag rastlös och föredrog att åka till skolan. Glömde skåp + datanyckeln hemma, fick ingenting alls gjort (förutom MVG i situps på idrotten xP). Japanskan var roligare än vanligt, många av dem jag har bekantat mig närmare med var där - och tro det eller ej - jag räckte faktiskt upp handen flera gånger. Jag är stolt över mig själv.

Satt hemma hos Amanda och fikade en stund. Sedan var det dags för sexparty. Mimi hade ringt och bett mig hänga på en kväll på Ooups, en sexbutik i forumgallerian. Det var hur roligt som helst. Dom serverade obegränsat med alkohol (farligt, jag fick i mig en hel del och spillde väldigt mycket) och visade massa roliga sexleksaker. Bäst var ändå en bok om dejting "hur ser man om sin dejt är yxmördare" xD

Nu blir det avsnitt 150 av bleach, avsnitt 15-20 av Witch hunter Robin, avsnitt 36-37 av naruto shippuuden, en lång dusch, fixa sprit till imorgon, plugga japanska inför provet imorgon och sedan efterlängtad sömn. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0