Animebesviken.

Innan alla fillers kom in i bilden var både Naruto och Bleach klockrena toppenserier. Den sista spurten på Naruto under 2006 fick mig att spy, men seriens del 2 - shippuuden gjorde att jag genast föll tillbaka. Vackra stridsscener, mognare karaktärer samt enormt bra arcs att se fram emot: Den nya Team 7-medlemmen Sai, Akatsuki kommer medverka mer och jakten på Sasuke och Orochimaru kommer trappas upp. Men (det finns alltid ett sånt) det är för jobbigt att vänta 2 veckor på varje avsnitt, det är tråkigt och frustrerande att vänta. Jag håller på att bli besviken igen...

Angående Bleach har dom börjat med små Hollow-bebisar med skrikiga röster som tydligen "ska vara roliga". Dom är förfan i en helvetesvärld, det ska inte vara roligt. Jag vill se ångest, skräck, svåra fight-scener. Inte småbarn med jättemaskar som husdjur. De pratar så otroligt ful japanska att jag får ångest och måste hålla för öronen så fort de är i bild. Jag vill ha gamla Bleach tillbaka </3.

image100 image101
Naruto vs. Bleach


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0