A Hagaren no Renkinjutsushi fan fiction

Summary:
While dwelling over the sudden decision to leave Amestris, Ed and Al are desperatly trying to find the Uranium bomb. There is minimal success until Roy. L. Mustang, a respected member of the Nazi-party, shows up in media claiming to have constructed the first nuclear bomb.

--

Det blev en Fullmetal Alchemist den här gången. Blev inspirerad av söta rara ztv, för ni visste väl att de sänder serien på japanska klockan 22.25 på kvällen? Nej okej, men nu vet ni det allafall.

Har postat första kapitlet på denna nya kreation för en liten stund sen. Verkar som det är många som har tråkigt ikväll, det är redan ett par hundra träffar. Men så är ju min beryktade porrnovell på sidan väldigt känd, no doubt att de måste titta in ett sådant här seriöst projekt från mig (öser beröm över mig själv så jag känner mig duktig). Min fanfiction nummer två är postat på http://fanfiction.net, om ni lyckas hitta den får ni en kaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0