Valborg.

Vi började i statsparken klockan 12 (eller allafall jag) där Hanna, Olsson, min dejt, Sanna :O, Isa, Bakis en stund och Hannas kompisar satt. Sen skulle ju dom stora barnen gå på krogen och dricka lite, så vi små passade på att gå med Isa så hon kunde köpa cigg till oss. Sen drog vi till slottsbacken för att träffa Natta. Träffade också Sara, Elin, Lis och lite mer folk. Efter ett tag blir det tråkigt så vi drar tillbaka till statsparken för att träffa Anna. Träffar henne, Babylonia och Camilla och jag öppnar mitt vin.

Resten av kvällen har jag lite svaga minnen av. Jag drack massor av vin, sprit och cider (vafan tänkte jag på? man ska inte blanda) träffade massor av folk och så. Vid klockan 7 typ drog Amanda hem mig, mycket bra. Däckade så fort jag kom in i mitt rum. När jag vaknade 2 timmar senare spydde jag lite och drack vatten och åt mat. Gick ut i köket alldeles äcklig och då upptäcker jag att pappa har fest >.< pinsamt. Men han kommer inte ihåg nått, han var ganska mycket fullare än mig.

Tar ett bad, sen mår jag bra. Tittar på film, spelar tv-spel och snackar med folk på msn. Går och lägger mig klockan 05.00. Trevlig dag om man bortser från mitt fatala misstag med drickat.


image10
Carro är glad i hatten idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0