Torsdag - Birdie dag 1.

-- 11.15 --

Nu sitter jag med en fet ostbågspåse och ett glas cola, lyssnar på musik och känner mig allmänt glad för jag är här ^^ Fått igång dator, internet och inte glömt nått hemma (utom tangentbordet, men det bortser vi ifrån).

-- 13.27 --

Level 19 på tibia. Snart släcker dom ner, klockan 13.37 ;) vadå nördigt?

-- 16.01 --

Egentligen skulle dom släckt ner nu men det blev försenat. Hur jävla svårt ska det vara att trycka på en jävla knapp?

-- 23.40 --

Käkat på max, spelat massor, dricker ju nu koffeindricka för att bli pigg som fan (det är ju nu det roliga börjar). Mimi och jag har riggat upp lakan över borden för att kunna smygsova där sen (täcke, kudde, filt & sovsäck) hur mysigt som helst.

image18
Krypinet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0