Söndag - Birdie dag 4.

-- 00.45 --

Det är med vemod jag inser att det är sista dagen här i allianshallen... Bara 9 timmar kvar innan jag sitter och gråter i bilen påväg hem. Det känns som om jag kom hit imorse, tiden har gått så snabbt och det har varit underbart. Just nu väntar vi på "wild"-bidragen ^^

-- 01.39 --

Haha, the birdienator xD fyfan vad klockrent!

-- 01.56 --

Jag sitter och sjunger för mig själv, ingen vill vara med i mitt lyckorus.

-- 11.58 --

Det var tävlingar och prisutdelningar halva natten. Jag bestämde mig efter det att ta en liten tupplur på läktaren. Jag går dit längst upp och somnar. När jag vaknar är jag på en helt annan läktare och klockan är 10 (vilket betyder 5 timmars tupplur O.o). Pappa kom och hämtade mig vid 11 (han krockade med bilen på vägen dit dessutom xD) och nu sitter jag i mitt rum med alla grejer uppackade... hungrig, trött och dying for a shower.

Tack för dessa 4 dagar Mimi, Patrik, Crew och alla folk jag träffade där. Det var absolut värt mina 1200 spänn och jag kommer nästa år igen (förhoppningsvis med bättre skills i Tiberium wars).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0