Nationella provet.

Matteprovet idag. Jag blev förvånad, var det värsta bebisfrågorna eller? Det är så konstigt, vanliga prov går det skit på men så fort jag får ett nationellt prov i handen gör jag klart det på rekordtid och tycker det är hur lätt som helst. Hur som helst tog det väl bara typ 30 minuter (satt en stund extra) sen fick jag åka hem igen.

Ligger på sängen just nu, trött som satan (jag har inte sovit i natt heller). Har precis ätit nudlar (itadakimasu!) och kollar just nu på Naruto film nummer 3. Tröttnat att kolla på fillers, dom blir bara tråkigare och tråkigare. Vafan, vart är storyn? Orochimaru, Saskuke?!? hallå har ni glömt bort dem? orka kolla på 50 avsnitt som handlar om spöken. Ska kolla klart på serien ikväll, och sen sova tidigt. Bajs vad jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Garboo

Min svordom^^

2007-05-09 @ 17:51:33
URL: http://SoRadical.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0