Lördag - Birdie dag 3.

-- 00.33 --

Mat. Jag drömmer om mat. Och en dusch och en skön säng *dricker mer energidricka för att bli pigg*

-- 01.57 --

Area-51 äger. Lx power är gott. jag har tagit en dusch så nu är jag pigg igen.

-- 05.13 --

Satt vid msn ett tag och snackade med random folk ett par timmar som omväxling, sen försökte jag sova vid våran plats men det var helt omöjligt - musiken var för hög... Försökte sova en kvar med hög musik i lurara men det slutade bara med att jag sjöng med, så det höll i 2 låtar.

-- 09.39 --

Dom började visa "hackeds" på scenen så vi gick upp på läktarna och kollade på den. Efter ett tag blev den outhärdligt tråkig så jag började sakta med säkert nicka till på den hårda träläktaren. Sov kanske 2 timmar innan smärtan i ryggen påminde om att det där är inget bra ställe att ligga på. Nu har jag ätit massa choklad för att bli mätt, och guess what, det fungerar ;D Mimi sover och Patrik leker med paint så det lämnar mig bara till att pyssla med en sak: Hellsing OVA's :)

-- 11.57 --

Mimi och Patrik har åkt hem och jag är hungrig. Kollar på Hellsing Ova's, måste säga att dom är betydligt mer intressanta än serien även om de inte är lika snygga vinklar och seras beter sig som en barnunge.

-- 17.02 --

Nam nam, har ätit pizza nu. Välbehövligt eftersom det var över 24 timmar sen jag åt någon mat :P

-- 19.32 --

Läst fanfic i 5 timmar xD blev nästan övertalad att spela betapet men jag insåg att cigg och spela spel var viktigare (dessutom hör inte bp hemma på lan xD). Hörde historier om när jag somnade på läktaren, tydligen har hur många som helst kommit och petat på mig (inklusive crew) men jag sov och snarkade som ett litet barn och såg ut att ha det skönast i världen. Snart är det dags för nördspel som "kast med liten dator" och "birdiemarathon" (svepa jolt snabbast, hoppa över datorer i hinderbana, snabbast upp i hoppborgen etc" samt paintball och finalerna på CS source.

Ikväll är sista natten vi sover här (tack och lov) och det kommer bli drag. Party i tältet, vattenpipa, turneringar och massa av spel. Har fått ner devil may cry 3 (favoritspel <3) som jag ska spela som en tok.

-- 22.23 --

Nu har tävlingarna börjat... suck... minst 50 technolåtar 8-) men sen är det de visuella tävlingarna, det ska fan bli kul att se.

-- 00.00 --

Nu är låtarna, 4 k introna och de grafiska tävlingarna över... nu är det demo om några minuter :D fyfan vad kul det ska bli att se vad dom kokat ihop. Nu är det bara 10 timmar kvar av Birdie ;_; jag vill inte åka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0