Fredag - Birdie dag 2.

-- 01.59 --

Börjar bli lite smått trött. Har massor av godis & cola kvar, men pallar inte dricka/äta mer... jag har rapat i stort sett hela kvällen. Fixat till vårt lilla krypin under bordet ytterligare, nu är det filtar och sånt runt hela. Det ska bli skönt att sova. Så fort allt koffein går ur kroppen är det hopp i säng som gäller så jag är redo för en ny dag. Spelar lite tiba, men jag törs inte slå större saker än dwarfsoldiers så det blir lite enformigt. Jag måste våga mig på en guard :|

-- 03.19 --

Sovit en stund och lyssnat på Evangelion, det var skönt. Nu är jag på för action igen.

-- 08.33 --

Kollade på lite avsnitt av blood+, hellsing, ggg, naruto och självklart senaste shippuuden innan Mimi och Patrik fick för sig att ta bästa sovplatserna :| det gav mig inget annat val än att runt 04.30 sova på 3 plaststolar. Men vad gör man inte för birdies skull. När jag vaknade nyss var det helt mörkt i salen... mycket mörkare än det varit vid 8 i morse, hur kommer det sig? det kanske är fler som sover och fler avstängda skärmar nu.

-- 08.38 --

Visade sig som om det var perfekt att vakna nu, crew bestämde sig att sätta på musikhelvetet i 90 dB. Stackars alla som försöker sova (muhahaha).

-- 11.09 --

Läser yaoi på lan, hur cool kan man inte vara (h) igår spelade jag förresten sims 2 och gjorde massa missbildade människor och garvade högt som fan, vadå lättroad. Jag måste duscha >.< mitt hår är bajs.
Klockan 15.30 ska jag spela Lasertag xD

-- 13.45 --

Nu ska jag till Ikea och handla mat, 5-kronors korvar ftw! :D

-- 17.40 --

Spelat Lasertag precis, fyfan vad kul det var. Krypa i buskarna med coolt vapen och millitärkläder (jag har min dogtag också) och leka cs. Omg jag vill spela igen :( vi förlorade tyvärr, men det var en jämn match kan jag säga till vårt försvar. Nu ska jag dricka lite cola och lugna ner mig lite, hihi ^^

-- 18.34 --

Har kollat på när crew kastat datorer från taket på allianshallen, en vacker syn. Sen fick vi se deras små söta rövar ;)

-- 23.18 --

Är sugen på Pizza, men inget är öppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0