Vänskap.

Ni bryr er, ni hör av er. Tack så mycket. Om ni visste vad det betyder för mig. Alla mina underbara vänner och bekanta, jag seriöst älskar er allihopa. Jag trodde jag var ensam, men helt plötsligt slås nya konversationsfönster upp på min dator. Ni undrar, oroar er och försäkrar mig om att jag inte är ensam.

Elin Larsson, tack för att du lyssnar. Vi kom aldrig överrens i skolan, men nu känns det som vänskap gror.
Natalie Tjernberg, du är så go' och muntrar alltid upp mig.
Sara Sjösten, trots vårt otroligt dåliga förhållande till varandra förut har du pratat med mig nu, tack.
Björn, tack för att du vill ge honom stryk.
Victor, du har betytt jättemycket under min ledsna period och du gör det fortfarande <3
Elin Karlsson, tack för att jag fick gråta med dig. och för att jag får ringa på fyllan :)
Hanna Larsson, min älskade stöttepelare. Vad skulle jag göra utan ditt busiga leende?
Ridde, du är så jävla go <3 din lilla söt-unge!
Amanda Österholm, promenader, fester, testunder, telefonsamtal, deppande på msn.. jag kan inte tacka dig nog.
Anna Lundvik, jag kan ringa och prata med dig närsomhelst. TACK!
Rebecka Edberg, Blondtottarna. Du ler och är glad, du muntrar upp!
Mimi Roug, tack för att du är jävligt skojig och går att prata med.
Janne, haha min lilla plutt. du tar allt med en klackspark, en sån egenskap vill jag också ha.
Anton, ditt hångel muntrade upp må jag säga ;)
Min nyfunne Anton, du har pratat med mig :) och det har muntrat upp. tack!
Pappa <3 åh vad skulle jag göra utan dig?
Jennifer Thilander, du ställer alltid upp. Fan jag älskar dig <3
Walle Fugleslang, du sover alltid med mig om kvällarna. en kväll utan dig skulle vara tom.
Lillebror, vi pratar skit om mattias, då känns det bra ;)
<anonym>, du har fått mig att orka. ditt leende och veta att jag får se dig once in a while har hållit min motor igång.
Caroline Bodin, vi pratar inte så ofta längre. Men när vi gör det känns det bra. Carropower.
Sebastian Olsson, jag har pratat med dig lite. du är en klippa, tack.
Markus, det var längesedan. men jag kommer aldrig glömma den hjälp du gav mig. tack.
Magdalena Clarenmark, du har varit ett av mina största stöd, min favoritkusin.
Louisa Nicolaisen, min andra favoritkusin. Within Temptation att se fram emot nu :)

Till dem jag har förlorat under den senaste månaden:
Dom som är på Mattias sida är inte mina vänner, hur mycket jag än tycker om er.

Jag uppskattar att ni hjälper mig blicka framåt, hjälper mig på den rätta vägen istället för lätta genvägar eller backa tillbaka. Vad ni än gör, ge mig inte medlidande. Jag klarar inte av att människor mår dåligt för min skull. Jag vill ju vara eran källa till lycka :) tack ännu en gång <3

Kommentarer
Postat av: Blondtotten

Dina ord värmer :)

2007-03-21 @ 16:24:40
Postat av: Anton (den nyfunne)

Jag är alltid till er tjänst, madame. ^^

2007-03-21 @ 22:19:48
URL: http://illuminatus42.blogg.se
Postat av: elin markeby (larsson)

alltid carro <3

2007-03-21 @ 22:38:08
Postat av: elin markeby (larsson)

var ett hjärta efter också, men det försvann :P

2007-03-21 @ 22:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0