Nostalgi.

Det var 1 år sedan jag såg dig sist ungefär, när Björn och Ridde var med. Innan det var det nog ännu längre sen. Det är konstigt vilket stort intryck vissa människor gör. Om jag lyssnar på Tenacious D eller Helloween är du det första jag tänker på, men det har bara varit så de senaste månaderna. Varför vet jag inte, men våren får mig att tänka tillbaka.

Har pratat massor med Ridde av någon anledning, också en nostalgi-tripp tillbaka till rollspels-tiden då man satt eviga nätter med plotter som bara blev mer och mer invecklade. Försöker hjälpa dig allafall, och jag hoppas jag lyckas lite allafall.

Sen så har vi Victor
:O värsta nostalgin av alla. Vi har inte snackat på nått år heller, och vips så ringer du mig och nu har jag snackat med dig nästan varje dag. Haha, om vad håller jag hemligt till och med i den här überpersonliga bloggen. Men det är mys, får väl se om vi ses något sen.

Elin speciellt, nu har vi kommit tillbaka till vårt gamla hat-kärlek-weirdo-förhållande, haha. Det är för underbart, även om jag får dåligt samvete när jag pratar med dig för det känns som om jag tränger mig på med onödigt prat >.< och Hanna, nu har vi börjat prata massor igen det har jag saknat. Att ha hemlisar, prata sex och bara prata onödiga saker, det bästa som finns.

Lyssnar på Within Temptation just nu.
Tänker på Markus och Ice queen, Lollo och Decivier of fools (pardon me french) och när jag lyssnade sönder somewhere p.g.a olycklig kärlek. Dessutom konserten 2005! oförglömlig, trots att Josse var med -,- men snart kan jag göra om det, längst fram och skrika lungorna ur mig.

Det har varit en extrem nostalgi-dag idag.
Min lediga dag när jag skulle slappa. Men det var kul att tänka tillbaka på alla mina minnen med mina vänner, jag har ju haft det rätt bra med er trots allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0