Hår.

Jag tror jag har testat alla hårfärger. Blont, brunt, blått, lila, rött, svart, orange, gul och alla de där i kombinationer. Men det finns ändå en hårfärg jag trivs bäst i och det är min naturliga kastanjeröda. Men det var år sedan jag hade den, och när jag hade den tjatade alla på mig. "färga håret svart!", "du är snyggast i svart" etc.

Men jag ser ut som en depprimerad emo i svart hår. Vad ni än säger så hatar jag den färgen. För att pigga upp mig själv så tänker jag färga håret rött. Och nåde den som ens tänker tanken "svart var snyggare".

Svart är för emosar! Jag är ingen emo.

Kommentarer
Postat av: Garboo

Banne mej=P

2007-03-26 @ 17:49:12
URL: http://SoRadical.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0