Marilyn Manson på hovet.

Det var fint, väldigt fint. Efter en lång och mödosam väntan, snuskburgare på Burger king, ännu mer väntan och kubanska cigaretter för att hålla värmen startade herr Manson igång med "If I was your vampire" och både jag och Johanna blev lite svaga i benen.
Reflecting god, Sweet dreams, Dope show, Fight song, Lovesong, Put holes in happiness etc. <3

image116


Minnen:
- Det homosexuella emo-paret som var oemotståndligt söta, stod och kramades med mig under förbandet.
- Den lesbiska tjejen som ville ge Johanna massage
- Kubanska cigaretter som fick även den starkaste att vekna (jag säger bara 13 mg tjära och 1,8 mg nicotin)
- "Tycker ni jag är fet?!", "Jaaaaa!"

- När manson snöt sig och det sprutade snor på publiken

- När någon plötsligt tog mig i handen och såg alldeles kärlekskrank ut

- Jag och okänd tjej som sjöng "Sweet dreams"

- En kall cola efteråt, ah, det har aldrig varit godare
- Manson körde inte The nobodies, jag ville inte gå >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0