Internet-lös.

Det blev bråttom med flytten. Det sa bara poff och sen bodde vi i det nya huset, utan internet. Jag håller på att avlida. Men jag har åtminstonde något så flashigt som msn i mobil, tack gode gud. Det är för övrigt hur skönt som helst att åka tåg, det tar inte alls många minuter innan man är på stationen och kan praktiskt hinna med en stadsbuss.

Så vad har hänt sen sist? Det var klassfest hos Kerstin. Var hos Amanda innan och värmde upp innan vi begav oss till Gottsunda. Kände inte riktigt för att dricka vin, min mage var fortfarande inte helt 100 - det blev massa cider istället. Men det var roligt. Mycket som hände, men det stannar mellan oss - orkar inte skriva ner allt. Men balkongen var helt klart kvällens hak, där satt vi och kedjerökt i timmar.

Jobbade Lördag & Söndag kväll, det var exeptionellt jobbigt. Det är mycket julhandel, alltså mycket barnfamiljer som stannar och ska ha alla möjliga konstiga menyer. Men vi pallade, och jag är stolt. Var dödstrött på kvällarna, det känns som längesedan det var sovmorgon.

Imorgon blir det fetaste sovmorgonen, börjar 13.30 med Historia. Sedan är det ett par timmars hål innan japanskan börjar 18.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0