Helgen.

Gårdagen var minst sagt händelserik. Som vanligt på Örsundsbro-festerna blir alla överemotionella och överförfriskade så det slutar med att man antingen gråter eller spyr. Lyckat. Jag och Hanna gick hem och sov vid halv 2, pallade inte mera och jag hade nyktrat till och satt och halvsov.

Nu sitter jag hemma hos min käraste Amanda och dricker cider. Tar en återställare liksom. Och jag känner lukten av julmat. Mmmmm julmat. Snart bär det av till Stockholm och Manson, jag hoppas innerligt att Johanna har med sig kamera för min tog slut på batterier.

Puss.

Kommentarer
Postat av: garboo

Var det bra? Manson?

2007-12-16 @ 11:40:03
URL: http://soradical.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0