Extremt lång skoldag.

Jag kan verkligen inte njuta av sovmornarna. Det går inte! Så idag, iställer för att vara i skolan 10 kommer jag insläntrande vid 9. Hinner sitta och läsa mina reviews i lugn och ro samt ta emot ett par dödshot på Travian. Jag har förresten kommer över 1000-strecket samt grundat 4 byar, det är bättre än förra omgången.

Desktopen gick skitbra, jag har ett öga för design säger jag bara. Engelskan gick åt helevete, det krävs för mycket självdiciplin för att Anna, jag & Amanda ska kunna jobba i samma grupp. Amanda försökte dra igång oss, men jag och Anna skrattade för mycket åt allt annat. Dessutom stack Anna utan förvarning plötsligt hem, whaaat?
Grafisk kommunikation... ja... haha vi får inte så mycket gjort, Josefine ;D Men ändå, det blir skitbra. Jag lovar, och intalar mig själv det. Yesbox.

Hade tid hos hjärnskrynklaren för att diskutera livet. Vi diskuterade inte så mycket liv, det blev mest snack om annat. Men det är skönt, jag orkar verkligen inte prata om depprimerande saker. Och inte om mina stulna pengar. USCH DÅLIG STIL! Sedan var det besök hos Syo:n, vi snackade om Japanskan nästa år - troligen läser jag både B & C samtidigt :| men då tar dom bort mitt fula och enda IG i franska (skolk, skolk, skolk).

Bussen var 25 minuter försenad, så nu sitter jag här klockan 18.32. Lång skoldag var ordet.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha våran reklam kommer bli assnygg när den är färdig. OM den blir färdig! Det är ju svårt när inte ens läraren kan liksom... TANT.

2007-12-04 @ 11:13:44
URL: http://jossann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0