We're the nobodies.


.image38


Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej, men jag är en sucker för deras bröder.
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Haha räknas Daniel Olsson?
Blivit kär vid första ögonkastet: Inte kär, men det finns människor så vackra att man svimmar.
Hånglat med någon av samma kön: Man tager vad man haver.
Fastnat med blicken i någons urringning: Avundsjuka är en synd.
Fått ditt hjärta krossat: Självklart.
Krossat någons hjärta: Något jag ångrat i nästan 3 års tid.
Varit kär: Ett par gånger, alla har slutat med katastrof. No more.
Haft ett one night stand: Har hänt, men det var rätt dålig kvalitet.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja, det finns väldigt mycket folk jag ogillar i smyg.

Kommentarer
Postat av: Garboo

Det där är typ den sötaste bild jag har sett;)

2007-09-01 @ 11:22:21
URL: http://SoRadical.blogg.se
Postat av: Hanna

<3

2007-09-01 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0