Sommarstädad blogg.

Min blogg ska här efter inte vara fylld till bredden med en massa struntprat, vardagsproblem eller vad jag äter till frukost tror jag inte att någon förutom en stalker skulle finna intressant. Jag måste utveckla skrivandet, nu är det ju dags för andra året på journalistikprogrammet och det kommer kräva ännu mer av mig.

Mitt mål för det andra året på gymnasiet
är att inte vara så förbannat slö, inga mer sovmornar eller "idag orkar jag inte, jag stannar hemma". Min närvaro förra året var pinsam. Jag måste delta i klassaktiviteter och bli lite engagerad i saker.

Det konstiga är verkligen min motivation.
Vart kommer den ifrån? När allt är som sämst och man inte orkar fler motgångar, det är då jag får den. Det är som om jag tänker att "nu kan det allafall inte bli värre" och så försöker jag göra det bästa av situationen. Nu är det verkligen en extremt dålig period - olycklig flirt, skitväder, fattig, walle har flyttat, familjetrött, trött på att jobba - men ändå, man får tänka på de bra sakerna man har: vännerna, festerna, friheten och att lönen kommer snart.

Kommentarer
Postat av: Hmm

En stalker? Någon som pratar mycket? Eftersom det är den korrekta översättningen på "stalker".

2007-08-11 @ 09:53:04
Postat av: Caroline.

Mattias, intresseklubben noterar. Och jag förstår inte varför man läser sin ex-flickväns blogg... du är läskig.

2007-08-11 @ 12:45:15
URL: http://bishopscrotch.blogg.se
Postat av: Lol

Jag vet, "bu!" x) Hahaha att gotta sig i andras olycka är faktiskt riktigt underhållande ^^ Jag förstår varför du gör det hela tiden ^^

2007-08-12 @ 15:38:48
Postat av: Caroline

Jag tycker inte om olycka, det är så jävla tråkigt att läsa om. Jag tror du fått allt lite om bakfoten.

2007-08-13 @ 01:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0