Sommarlovet är snart över.

Nu har 2 månaders frihet passera, det är bara en vecka kvar innan jag återigen befinner mig på rosendal. Det här sommarlovet har gått snabbt, men samtidigt bjudit på mycket trevligt.

Jobbet på max var välkommnat
, nu är plånboken välfylld och höstens klädköp är säkrade. Mina 2 veckors semester ensam hemma blev mycket trevliga - middagar och vin i överflöd samt mycket trevliga människor som passade på att besöka mig. Kräftskivan var en upplevelse i sig, den absolut värsta fest jag varit på i hela mitt liv. Midsommar, Pias 50-årsfest, middagen med Sten och fotbollsmatcherna har gjort att jag och min farmor kommit varandra närmare.

Sen finns det förstås lite udda händelser
att nämna som t.ex. jordgubbstårtan, amanda i camen, vin på balkongen, singstar/eye-toy/räk-kvällen, slutet på harry potter, "min svans är lång och tjock", se anna full, r-tarden som blottade sig och besöka annas hus för första gången. Ja, den här sommaren har varit alldeles underbar och jag hoppas det blir lika bra nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0