Pinsamheter.

För att uttrycka mig på ett fult, men förståeende sätt: Det är så fett pinsamt att spy på fest. Nu handlar det här såklart om gårdagen, det vankades ju gratis alkohol i mängder i hemmet och hemma hos amanda blev jag tydligen aspackad på bara 2 glas.

Det blev helt konstigt, det kändes som om jag blev fullare ju mer vatten jag fick i mig.
När vi på kvällen gick hem till någon Mårten kom det. Jag sa att jag mådde illa, ställde mig över balkongräcket och la en fin röd fläck på gatan. Sen kom det upp en gång till på golvet och Amandas stackars fötter (observera, det städade jag bort), men efter det mådde jag mycket bättre tack och lov. Gick ändå hem och la mig i sängen, jag var så helvetes trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0