På gott och ont.

Han lyssnade aldrig, drog i kopplet, stal mitt godis, krävde hela min fritid och hårade på mina kläder. Jag jobbar och går långa dagar i skolan, så han har alltid fått suttit själv hemma, det var ohållbart.

Och idag när dom kom och hämtade honom lös det verkligen i hans ögon, han ville bort - ha friheten på landet. Han sprang ut genom dörren, in i hissen utan att se sig om och det gjorde så ont i hela kroppen. Där sprang 5 år av mitt liv ut genom dörren, där försvann ännu en pusselbit, min favoritfamiljemedlem kommer aldrig mer sova vid mina fötter.

Skit.

Kommentarer
Postat av: Anton

*kramar dig hårt*

2007-08-08 @ 23:58:42
URL: http://illuminatus42.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0