Jennifer 28 år.

Idag ska vi fira stort, för det är Jennifers 28:onde födelsedag.

Jennifer är en sån som inte gillar att ställa till med kalas på sin egen födelsedag. Hon sköter hellre planeringen på andras, så i år ska hon få se på kalas (12 flaskor vin under min säng, 3 flaskor champange på kylning och en hel dunk rosévin bara för det är hennes favorit) det är 22 personer bjudna + oss, vilket är hennes närmaste vänner och släktingar. Det roligaste är att hon inte har någon aning, det här kommer bli en sån där rolig överraskningsfest när alla bara hoppar fram och säger grattis när hon kommer in.

Just nu är Jennifer och pappa i Stockholm och jag har tagit ledigt från jobbet för att hjälpa Jennifers pappa Sten laga mat till 26 personer. Dom kommer tillbaka till 17.00 - då ska all mat vara klar, gästerna kommit, allt uppdukat och lägenheten städad. Med andra ord har jag ett par hektiska timmar framför mig.

Grattis sötnos <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0